Early Graves, Jon Stewart och Stene Projects = torsdag

Early Graves - Goner

Det är inte så kul alla gånger. Då gäller det att hitta små guldkorn i den vardagliga skiten som får en att skina upp. Early Graves, ett grindcore/death metal/punk/whatever-band från San Francisco, förstärkte mitt morgonhumör. Bandet släppte sin senaste skiva Goner förra året och den är värd att lägga pengar på faktiskt. Southern Lord har lovat släppa den på vinyl framöver.
Nästa grej som jag fastnat för i dag är den här drapan av Jon Stewart. Snacka om att göra ner Fox News. Politisk journalistik när den är som bäst.
Resten av dagen går åt till att hänga med barn och fixa middag men ikväll ska jag försöka hinna med min bästa väns konstutställning på Stene Projects. Johannes Heldén har vernissage i dag.

Höll på att glömma att Fredrik Strage tipsade om Terra Tenebrosa i TV4 Nyhetsmorgon i tisdags. Det har ökat antalet läsare av min intervju med bandet kan jag säga.

Leave a Reply

