NO OMEGA VILL HA DINA PENGAR IKVÄLL

No Omega spelar på kafé 44 ikväll. Det gör också Sore Eyelids, Catena, Thank The Worker Bees, Medea och O.Nova. En kväll in the name of swedish hardcore alltså. Arrangerar gör (som alltid) idealisterna i Stockholm Straight Edge. Jag har inte hört något av bandet (förutom No Omega som jag streamer för första gången i skrivande stund). Jag kanske går. Det beror på hur mycket ungarna härjar och hur eftermiddagen artar sig. Jag är ju alltid på så dåligt humör nu för tiden. För övrigt vill jag påminna dig om bandet Unsane. Ett av de band jag alltid återvänder till. Simpelt men aldrig tråkigt. Aggressivt utan att bli slätstruket.

2 Responses to “NO OMEGA VILL HA DINA PENGAR IKVÄLL”

  1. Andreas L Says:

    Fy fan Unsane kommer på turne i juli och jag vet inte hur jag ska lösa att åka och se dem.

Leave a Reply

